sigaram çok acı

güne dolap sökerek başladım...itiraf ediyorum acele edip ahşap yongayı parçaladım. doğalgaz faturası 600 liraydı şaşırdım. işe gidince kendimi bir toplantıda buldum. öğlen başka bir toplantı olduğu için bu toplantıdan çıktım. yemek yedim çay içtim. başka bir toplantıya girdim. ondan çıktım yarıda bıraktığım ilk toplantıya döndüm. arada başka işler yaptım. en son taze erasmus koordinatörü olarak yanlış bir iş yaptığımı ve sorumluluğun tamamen bana ait olduğunu söyleyen bir telefon alarak günü kapattım. bu arada beremi kaybettim. bu arada ö. ev tuttu. bu arada j. bavulunu topladı. bu arada annemler bazaları yerleştirdi. bu arada syriza ve ypg kazandı. bu arada metal-iş sendikası greve hazırlandı. bu arada him projelerine yoğunlaştı. bu arada bm gazzeye yardımı kesti. bu arada teze kayıt olduk ama biz hala neden burada neyi...



Hiç yorum yok: